טיפול במשברי החיים

משברי חיים ואיך אפשר להתמודד עימם בהצלחה

לפעמים אנחנו לא שולטים במה שמתרחש בחיינו, ונאלצים להתמודד עם נסיבות מורכבות או מכאיבות. משברי חיים עשויים להגיע מתוך המציאות הפנימית שלנו (כמו משבר גיל המעבר אצל נשים או משבר אמצע החיים המתרחש אצל גברים ואצל נשים גם יחד) או כתוצאה מנסיבות חיצוניות שאין לנו שליטה עליהם (כמו אבדן של בן משפחה או אדם קרוב, שינוי בקריירה או פיטורים, וכן הלאה). כך או כך, כולנו מתמודדים מידי פעם עם תקופות שבהן ניראה שהחיים מורכבים מידי, אנחנו חווים ימים של עצב או חרדה ומתקשים להשתחרר מהתחושות המעיקות ולהמשיך הלאה.

בדיוק ברגעים אלה, חשוב לפנות לקבלת עזרה.

sadness-5520343_1280
כולנו מתמודדים מידי פעם עם תקופות שבהן ניראה שהחיים מורכבים מידי

איך אפשר לקבל עזרה כשמתמודדים עם משברי חיים?

החיים הם גלגל, פעם אנחנו חווים שמחה וסיפוק, ופעם אנחנו חווים תחושות של דאגה וחוסר סיפוק. המצב הופך קריטי כשאנחנו מרגישים שהתחושות הקשות שלנו מעיבות על היכולת שלנו לנהל את חיינו, להיות בני זוג, בני משפחה וחברים טובים, לתפקד בשגרת החיים (הורות, קריירה) או במילים אחרות, המחירים בגין ההתמודדות עם המשבר נערמים, פועלים ככדור שלג ומגדילים את המורכבות מולה אנחנו עומדים, ולעיתים אפילו מרחיקים מאתנו את העזרה והאהבה שאנחנו צריכים כל כך בעתות משבר.

זה הזמן לפנות לעזרה מקצועית, כמו טיפול CBT שהוא ממוקד ויעיל להתמודדות עם חוסר איזון רגשי. בטיפול CBT אנחנו נפגשים בקליניקה מוגנת ואינטימית, וביחד בודקים מהן ההתניות המחשבתיות שמפריעות להתקדם, לסיים את המשבר ולצמוח הלאה. בהמשך, אנחנו מציעים אלטרנטיבות לתהליכים קוגניטיביים הרסניים (כמו: זה לעולם לא יצליח, אני לא יכול/ה, זה מעורר בי תגובה רגשית חריפה מידי כדי להתמודד, וכדומה) שיאפשרו לבנות מציאות אופטימית וחיובית יותר.

בואו להתחיל תהליך של אופטימיות וצמיחה

אני מזמינה אתכם לקליניקה שלי, לתהליך CBT שהוכח מחקרית כיעיל בהתמודדות עם חוסר איזון רגשי. גם כשנסיבות החיים מאתגרות, אתם יכולים להקל על עצמכם בשימוש בכלים קוגניטיביים שיעזרו לזהות את הטוב, לבחור התנהגויות בונות, ולשנות דפוסים אוטומטיים הרסניים בדפוסי התנהגות מתאימים יותר למטרות שלכם.

פנו אלי, ואשמח לספר לכם עוד!

משברי חיים ואיך אפשר להתמודד עימם בהצלחה

לפעמים אנחנו לא שולטים במה שמתרחש בחיינו, ונאלצים להתמודד עם נסיבות מורכבות או מכאיבות. משברי חיים עשויים להגיע מתוך המציאות הפנימית שלנו (כמו משבר גיל המעבר אצל נשים או משבר אמצע החיים המתרחש אצל גברים ואצל נשים גם יחד) או כתוצאה מנסיבות חיצוניות שאין לנו שליטה עליהם (כמו אבדן של בן משפחה או אדם קרוב, שינוי בקריירה או פיטורים, וכן הלאה). כך או כך, כולנו מתמודדים מידי פעם עם תקופות שבהן ניראה שהחיים מורכבים מידי, אנחנו חווים ימים של עצב או חרדה ומתקשים להשתחרר מהתחושות המעיקות ולהמשיך הלאה.

בדיוק ברגעים אלה, חשוב לפנות לקבלת עזרה.

sadness-5520343_1280
כולנו מתמודדים מידי פעם עם תקופות שבהן ניראה שהחיים מורכבים מידי

איך אפשר לקבל עזרה כשמתמודדים עם משברי חיים?

החיים הם גלגל, פעם אנחנו חווים שמחה וסיפוק, ופעם אנחנו חווים תחושות של דאגה וחוסר סיפוק. המצב הופך קריטי כשאנחנו מרגישים שהתחושות הקשות שלנו מעיבות על היכולת שלנו לנהל את חיינו, להיות בני זוג, בני משפחה וחברים טובים, לתפקד בשגרת החיים (הורות, קריירה) או במילים אחרות, המחירים בגין ההתמודדות עם המשבר נערמים, פועלים ככדור שלג ומגדילים את המורכבות מולה אנחנו עומדים, ולעיתים אפילו מרחיקים מאתנו את העזרה והאהבה שאנחנו צריכים כל כך בעתות משבר.

זה הזמן לפנות לעזרה מקצועית, כמו טיפול CBT שהוא ממוקד ויעיל להתמודדות עם חוסר איזון רגשי. בטיפול CBT אנחנו נפגשים בקליניקה מוגנת ואינטימית, וביחד בודקים מהן ההתניות המחשבתיות שמפריעות להתקדם, לסיים את המשבר ולצמוח הלאה. בהמשך, אנחנו מציעים אלטרנטיבות לתהליכים קוגניטיביים הרסניים (כמו: זה לעולם לא יצליח, אני לא יכול/ה, זה מעורר בי תגובה רגשית חריפה מידי כדי להתמודד, וכדומה) שיאפשרו לבנות מציאות אופטימית וחיובית יותר.

בואו להתחיל תהליך של אופטימיות וצמיחה

אני מזמינה אתכם לקליניקה שלי, לתהליך CBT שהוכח מחקרית כיעיל בהתמודדות עם חוסר איזון רגשי. גם כשנסיבות החיים מאתגרות, אתם יכולים להקל על עצמכם בשימוש בכלים קוגניטיביים שיעזרו לזהות את הטוב, לבחור התנהגויות בונות, ולשנות דפוסים אוטומטיים הרסניים בדפוסי התנהגות מתאימים יותר למטרות שלכם.

פנו אלי, ואשמח לספר לכם עוד!

דילוג לתוכן